NEPLP publisko priekšvēlēšanu aģitācijas perioda monitoringa 2. starpziņojumu
Foto: unsplash.com

Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei kontrolējot to, kā elektroniskie plašsaziņas līdzekļi ievēro priekšvēlēšanas aģitācijas perioda noteikumus, šogad jūlijā ir monitorēti vairāk nekā 2700 audio un audiovizuāli sižeti 750 raidstundu apjomā. Salīdzinot ar jūniju, politisko spēku aktivitāte medijos  ir palielinājusies.

Elektroniskie plašsaziņas līdzekļi, kas visaktīvāk nodrošinājuši politisko aktualitāšu atspoguļojumu un politiķu līdzdalību raidījumos TV vai radio programmās, ir VSIA “Latvijas televīzija”, SIA All Media Latvia, SIA “Vidzemes televīzija”, AS “TV Latvija”, VSIA “Latvijas Radio”, AS “Radio SWH”, AS “Kurzemes radio”, SIA “Baltkom radio”,  kā arī AS “Delfi” pakalpojumā pēc pieprasījuma. Savukārt visbiežāk pieminētie politiskie spēki “Attīstībai/PAR”, “Jaunā Vienotība” un “Nacionālā apvienība”.

Padome ir uzsākusi divus administratīvā pārkāpuma procesus par iespējamiem Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma pārkāpumiem, kas saistīti ar slēptas priekšvēlēšanu aģitācijas izvietošanu televīzijas programmās.
Bet plašāk par to NEPLP sagatavotajā ziņojumā.

 https://www.neplp.lv/lv/media/5075/download